Министерството на туризма пусна съкратен вариант на клипа, в който холивудски звезди хвалят България като мястото, където си струва да бъдеш – особено ако работата ти е да снимаш видео.

Първият вариант на клипа е дълъг почти две минути и породи доста полемики дали всъщност министерството не подкрепя корпоративна реклама на филмовата студия, изработила клипа.

 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

В него имаше кадър с името на компанията, както и обяснение от продуцента Лес Уелдън колко много различни продукции може да се снимат "тук".

Новия вариант на видеоклипа е 30 секунди и от него са изрязани частите, които биха могли да се сметнат за реклама на частна компания. Така във видеото сега присъстват само репликите на знаменитостите за нас.