Отнасяме към сигнала изключително сериозно и незабавно сме задвижили и допълнителна процедура по дератизация във всички магазини, заявява в официална позиция веригата магазини, на щанд в чийто магазин купувачи заснеха жива мишка.

„Проверяваме и начина, по който гризачът се е озовал на толкова нетипично за него студено място като конкретния хладилен рафт. Допълнителният анализ ще покаже дали се касае за неточност в системата или за евентуална инсценировка”, посочват от веригата.

„Бихме искали да уверим нашите клиенти, че хигиената в нашите търговски обекти е абсолютен приоритет. Следваме строги правила и политики, а при наличие и на най-малкото съмнение контролът на обектите ни става и ежедневен.

Във всички търговски обекти и в централния склад на фирмата се извършват регулярни мероприятия по дезинфекция и дератизация. За целта работим с едни от най-големите и добри специализирани фирми в България за борба с вредители. Проверките и извършваните дейности по дезинфекция и дератизация стриктно се протоколират.

Навсякъде са налични т. нар. „мониторингови точки”, чиято цел е именно недопускането на подобни случаи. Последните доклади от инспекцията на фирмите, с които работим, констатират изрядността на нашите обекти”, подчертават от компанията.