Главната улица в Пловдив остава без рекламни табели. Собственици на търговски обекти трескаво свалят рекламите си, за да не отнесат солени глоби. Причината за драстичната мярка е изискване на общината за по-добра визия на централната градска част.

Според нововъведението всяка рекламна табела трябва да е узаконена и одобрена от специалисти.

„Минаха от инспектората на общината да ни връчат предписание и констативни протоколи, че трябва да имаме разрешителни за табелите. Срокът, който ни дадоха, е три дни”, обясни Силвина Кендерова, която е управител на книжарница.

Срокът обаче се оказва неизпълним и, за да си спестят глоба от 1000 до 50 000 лева, от управата на книжарницата решили да опаковат надписа с черен найлон. Други собственици пък са взели кардинални решения като са премахнали рекламите си

Само преди няколко месеца собствениците на обекти по главната улица бяха принудени да сложат нови тенти и чадъри в еднакъв цвят, за по-добра визия. За да започне Пловдив да прилича на Виена, от общината се заканват и да премахнат климатиците от фасадите на сградите.