Четвъртият сезон на „Фермата” е най-гледаното риалити шоу в телевизионния ефир. Легендарният гимнастик Йордан Йовчев започна мисията си на обединител във „Фермата: Съединение”.

В понеделник вечерта предаването събра пред екраните над 1 милион зрители от всички възрастови групи. Това е двойно по-голяма аудитория спрямо тази, която гледа старта на риалити формата на прекия ни конкурент. 

Снимка: btvnovinite.bg

По данни на ГАРБ първият решаващ сблъсък между отборите на тукашните и емигрантите е събрал над 40% от аудиторията от 18 до 49 години спрямо 25%, гледали конкурентното шоу в същия часови интервал.

„Фермата” спечели огромен брой фенове и сред младите зрители от 18 до 34 години.