Съвместна проверка на Министерството на туризма и Комисията за защита на потребителите за нередности във велинградски хотел. Експерти проверяват дали оплакванията на туристи имат основание и дали хотелът отговаря на изискванията за 4 звезди.
Туристи се оплакаха, че стаята, в която са настанени, е била не повече от 12 – 13 квадрата.
Оказа се, че дори най-малката по площ стая отговаря на минималните изисквания за 4-звезден хотел.
Експертите откриха липсата на телефон за връзка с рецепцията, което е задължително изискване за хотелите 4 звезди.
Видяха и измъкнатия контакт в една от стаите, за който са сигнализирали гостите на хотела.
Служител на хотела твърди, че при проверката на стаята преди да се настанят клиентите, не е видял такова нещо.
Днес нямаше и пиколо.
Управителят Кирил Пасков обясни, че пиколото днес е почивка.
По повод оплакването на недоволните туристи, че на рецепцията през нощта не имало човек, на когото за предадат ключовете си, за да напуснат хотела, служителка обясни, че хората са били арогантни, на нея й станало лошо и отишла да си напръска лицето с вода.
"Вече, когато напускаш стаята, казваш, че ти е мръсно бельото?! Защо никой не ни показа при настаняването, че е мръсно бельото или че има някакъв проблем с хигиената?!", коментира управителят на хотела Кирил Пасков.
Проверката в хотела ще приключи до няколко дни.
В bTV вече сме ви показвали друг репортаж за сходни оплаквания в същия хотел.