В района на инцидента има ремонтни дейности, които се извършват от месеци. Този скат се пробива, създава се пепел и прах - някой видял ли е да има водоноска, която да почиства този участък, както би трябвало да се случва?
Това попита Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите от катастрофи.
"Винаги можем да кажем, че има човешка грешка, но винаги има причина и в средата, а средата се контролира от администрацията, тя - от политиците. Днешната дискусия на новите кандидат-депутати може би ще започне много лошо и аз ги призовавам да се замислят защо винаги инфраструктурата води до катастрофи, защо държавните институции си затварят очите, защо има прикриване на определени действия или бездействия на държавни служители и ръководители на ведомства", каза той.
Диана Русинова добави, че няма как път на 20 години да бъде "в добро състояние".
"Ние нямаме никаква представа какво е текущото състояние на пътната инфраструктура. Трябва да се направи обективен анализ и в населените, и извън населените места. Да идентифицираме дефицитите, на базата на тези дефицити да ги планираме, бюджетираме и да започнем постепенно да ги отстраняваме", заяви Русинова.