Проверка с дрегер преди и след работа. Това е нова мярка за безопасност в Националната компания „Железопътна инфраструктура“. Целта - спокойствието на пътниците.
Вече 10 години без Донко движение по релсите в Софийско няма. Като диспечер той контролира и регулира влаковете. Казва, че работата му е отговорна.
„Всяка една грешна стъпка може да окаже влияние. От повреди на локомотиви, до повреди по железния път, контактна мрежа до не дай си боже извънредна ситуация от типа на това влак срещу влак да застанат. Трябва да се реагира своевременно за да се препотвърдят тези ситуации“, допълва той.
Вече няколко пъти Донко преминава през отрицателни резултати от дрегера. Приветства новата мярка за безопасност:
„Тази мярка е превантивна за спокойствие на пътниците“.
Така, всеки ден, преди старта на работния ден, диспечерите преминават през лицево разпознаване за следене на работното време и през дрегер.
„Всички тези мерки на набелязани след железопътната катастрофа на двата влака край Локорско“. обясни Борислав Исаев – директор „Електроразпределение“ В НКЖИ.
На 16-и януари тази година две товарни композиции се удариха челно. Загинаха двама души, а шестима пострадаха. 11 месеца по-късно превантивната мярка е факт, въпреки, че хванати с алкохол няма.
„Тестват се всички влакови, енергодиспечер и НКЖИ диспечерите в трите регионални центъра в управление на движението на влаковете“, каза Борислав Исаев - директор поделение към ДП НКЖИ.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK

