Новите технологии, изкуственият интелект, социалните мрежи и защитата на личните данни - част от темите на конференция, посветена на предизвикателствата пред дигиталната журналистика.

Събитието е организирано от първата онлайн медия у нас Dir.bg по повод нейната 25-та годишнина.

Обсъдени бяха фалшивите новини и качеството на съдържанието.

Нови тенденции представиха пионери в бранша, издатели и медийни експерти у нас и в чужбина. bTV също взе участие във форума.

“Изкуственият интелект тепърва ще става част от ежедневието ни. Той ще ни спести механичната част от труда. Страхът, че ще изяде някои професии е ирелевантен, защото той дава възможност въображението да се развива много повече. 16.59 Ние го тестваме много активно, освен че се забавляваме, резултатът е светкавичен, защото продукционно спестява много време”, казва директор „Дигитални продажби“ в bTV Зоя Василева.