Една година след старта си, бизнес сайтът на bTV Media Group - businessnovinite.bg, се наложи като един от водещите източници за полезна и актуална информация от света на бизнеса и финансите. Сайтът събира на едно място всичко, което аудиторията иска да знае с достъпно съдържание от света на макроикономиката, енергетиката, кредитирането, фондовите и стоковите борси, киберсигурността, недвижимите имоти, криптовалутите и високите технологии. Потребителите могат да проследят интересни разговори в специалната поредица Бизнес Видео Подкаст (БВП), в която доказани експерти от различни сфери на бизнеса гостуват на водещата Живка Попатанасова. Рубриката „Корпоративни истории“ разказва по любопитен и завладяващ начин за пътя към успеха в различни компании и индустрии, а най-новата дигитална рубрика ESG обръща специално внимание на „eкологичното, социално и корпоративно управление“ и разглежда успешни примери от българския и международен пазар.
Разгръщане в полето на бизнес новините бе логична следваща стъпка от развитието на дигиталните проекти на bTV Media Group в продължение на стремежа на компанията да бъде водещ източник на информация и да отразява широк спектър от теми.
„С развитието на businessnovinite.bg продължаваме да инвестираме във висококачествено съдържание, да надграждаме дигиталното си присъствие и разширяваме политематично нашите платформи. Стремим се да задоволим високите изисквания и да предлагаме актуални и интересни новини, които са важни не само за бизнеса, но и отразяват потребителската гледна точка. Бизнес сайтът е естествено продължение на новинарското съдържание от bTV Новините и желанието ни да бъдем полезни и още по-близо до нашата аудитория“, сподели Антон Хекимян, директор „Новини, актуални предавания и спорт“ в bTV.
Сайтът се развива с бързи темпове, като от старта си досега са генерирани над 8,6 милиона разглеждания на страниците, а дневно 30 000 души избират да се информират от платформата. Екипът на интернет портала се разшири през тази една година, като популярни икономисти и финансисти допринасят за съдържанието в рубриката „Мнение“ с експертните си коментари и анализи. Тематичните рубрики представят успешните примери и лица на компании, които споделят своя опит в сферата на отговорното и корпоративно управление, а платформата дава допълнителни възможности за позициониране на марки и инициативи.
Фокус през следващата година ще бъдат авторските анализи по актуалните теми в България и по света, добавяне на нови дигитални рубрики и още повече видео съдържание, които да ангажират и информират потребителите, които се интересуват от важните събития в света на бизнеса.