Реклама на Центъра за градска мобилност предизвика бурна реакция и критики, че е сексистка.

Оказа се, че идеята, актьорите и реализацията са изцяло на работещите в общинското дружество.

Вие сте на възраст до 26 години и сте от София. Чудите се дали да си купите карта за градския транспорт.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

За да ви убеди да си купите такава карта, Центърът за градска мобилност създаде специална реклама.

Единственият проблем е, че рекламата предизвика много спорове.

„Хора, като искате да правите нещо, вземете професионалисти, рекламните агенции не са чак толкова скъпи“, коментира Милко Стоянов, творчески директор в рекламна агенция.

Със собствена идея и без да похарчи една стотинка, Центърът за градска мобилност прави клип, който рекламира карта за градския транспорт. Актьорите са служители на общинската служба.

“Tази брутално сексистка шега би била смешна във всеки тип комедийно шоу от селски тип, каквито има много в България, но не и все пак за такава организация като тях”, посочва Милко.

Рекламата е качена във Фейсбук страницата на Центъра за градска мобилност и даде повод за критични коментари, че рекламата е унизителна. 

"За 25 лева и е твоя" - казват на младеж, влязъл в център на градска мобилност. А след това следва уточнението, че става въпрос за картата, а не за служителката зад гишето.

В отговор от Центъра за градска мобилност се извиниха на всеки, който може да се е почувствал засегнат и обясняват, че целта на видеото е да привлече вниманието към конкретен продукт и не струва нищо на данъкоплатците.

Времето ще покаже колко карти ще продаде рекламата.

Оказа се, че идеята, актьорите и реализацията са изцяло на работещите в общинското дружество.

Вие сте на възраст до 26 години и сте от София. Чудите се дали да си купите карта за градския транспорт.

За да ви убеди да си купите такава карта, Центърът за градска мобилност създаде специална реклама.

Единственият проблем е, че рекламата предизвика много спорове.

„Хора, като искате да правите нещо, вземете професионалисти, рекламните агенции не са чак толкова скъпи“, коментира Милко Стоянов, творчески директор в рекламна агенция.

Със собствена идея и без да похарчи една стотинка, Центърът за градска мобилност прави клип, който рекламира карта за градския транспорт. Актьорите са служители на общинската служба.

“Tази брутално сексистка шега, която би била смешна във всеки тип комедийно шоу от селски тип, каквито има много в България, но не и все пак за такава организация като тях”, посочва Милко.

Рекламата е качена във Фейсбук страницата на Центъра за градска мобилност и даде повод за критични коментари, че рекламата е унизителна. 

В отговор от Центъра за градска мобилност се извиниха на всеки, който може да се е почувствал засегнат и обясняват, че целта на видеото е да привлече вниманието към конкретен продукт и не струва нищо на данъкоплатците.

Времето ще покаже колко карти ще продаде рекламата.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK