Журналистическата програма на bTV в изборния ден на 25 октомври затвърди позицията на телевизията на информационен лидер в българския ефир. С внушителна разлика от 96% процента спрямо следващата в класацията телевизия, изборното студио на bTV беше избрано от 34,8% от българските зрители на възраст между 18 и 49 г.

Най-гледаната програма в неделния ден е емисията Новини в 19 ч., която прикова над 900 хил. зрители пред екрана на bTV, като пикът на интерес нараства с над 60 хил. души около 19,30 ч.

С богата програма от всички горещи точки на страната и света, неочаквани и интересни гости, няколко бивши премиери, идоли спортисти, разследвания за търговия с вот, журналистите на bTV представиха всички гледни точки и невидими събития, които определят избора на средата, в която живеем.

Освен телевизионен лидер, журналистиката на bTV внушително присъства и онлайн в изборния ден. Новинарският сайт btvnovinite.bg постигна над 60 хил. уникални посещения, по данни на Google. Данните за телевизионната гледаемост са на ГАРБ.