bTV Media Group затвърди присъствието си сред лидерите в интернет общността и получи поредно признание за ролята и ефективността си на българския рекламен дигитален пазар. Медийната група спечели 4 бронзови отличия в рамките на официална церемония по повод шестото издание на IAB MIXX Awards 2021, която се поведе на 27 април в София. Събитието традиционно преброи водещите играчи в българското интернет пространство и сферата на дигиталната реклама.
Екипът на bTV Media Group заслужи призовете в силна конкуренция от рекордните общо 184 заявки и 88 кампании-финалисти. Наградите в тазгодишното издание на престижния конкурс бяха определени и връчени от изцяло международно жури, съставено от маркетинг специалисти от различни агенции в Европа с редица награди. Те са разделени в две направления - "Творчество" и "Стратегия", като оценяват заявките според четири основни критерии - стратегия, изпълнение и използване на медиите, резултати и възвръщаемост на инвестициите и творчество.
bTV Media Group завоюва бронзовите отличия в следните категории:
- Best Native Campaign, в която журито оцени проекта „Зрителска кражба“ от популярното музикално шоу „Гласът на България“. Той бе реализиран с помощта на рекламна агенция GK Services, а рекламодател бе “SDI” Insurance broker.
- Вторият бронз дойде в категорията Most Effective Use of Data, където годишната кампания на bTV с DMP таргетиране и клиент efbet успя да впечатли международните съдии.
- Успешната колаборация на bTV Web с efbet доведе до бронзово отличие и в категория Programmatic.
- Бронзово признание в една от най-иновативните категории бе заслужено и с единствената 360ᵒ LIVE Stream реалност у нас - с 360-градусовия финал на „Фермата“, реализиран със съдействието на 5th Degree, в сътрудничество с рекламните агенции PHD & Digital Point и с рекламодатели Lidl и Vegeta.