От 1 април 2022 г. каналът за здравословен начин на живот Wness TV и българският кулинарен канал Soul & Pepper TV ще бъдат предлагани от bTV Media Group, като част от рекламното портфолио на медийната група. С това медията разширява спектъра на политематично съдържание за рекламодателите и отговаря на растящото им търсене на присъствие в локални и развлекателни програми.
Телевизионният канал Wness TV е първият канал в България, насочен към уелнес и балансиран начин на живот. С програма, ориентирана към съвременния и здравословен начин на живот, заедно със спортни теми и качествено хранене, Wness TV създава позитивно и практично съдържание за зрителите. Предаванията за красота и естетични процедури, разговори за психология, лични връзки, спортни забавления с упражнения по йога, аеробика, високоинтензивни тренировки с доказани треньори като Сами Хоссни, съвети за бъдещи родители, както и комедийна шоу-програми с неповторимия Камен Донев, превръщат Wness TV в източник на полезно съдържание с несравним резонанс.
Освен спорт, доброто здраве изисква и качествена храна, която всеки да може да приготви и сам. Именно затова създателите на Wness TV разширяват познанията за уелнес през телевизионния канал Soul & Pepper TV, чиято задача е да предостави красивo, цветнo и полезно съдържание, което вдъхновява хората да бъдат креативни с храната. Soul & Pepper TV е място, където зрителят може да се информира за произхода на храната и нейните най-ценни качества и да създаде вкусни истории. Част от лицата на кулинарните предавания са: участничката в телевизионния формат MasterChef - Елена Петрелийска, европейски и азиатски кулинарни експерти, както и успели българи с опит в компанията на награждавани със звезди Мишлен шеф-готвачи.
„Част от философията на bTV Media Group е да предлагаме богато и качествено съдържание, подходящо за възможно най-широка и разнообразна аудитория. Ето защо медийната група допълва своите пет успешно профилирани тематични канала с иновативните като тематика за българския пазар Wness TV и Soul & Pepper ТV. Водени от интереса към един от най-популярните ни кулинарни формати “MasterChef”, както и „Фермата“ и “Survivor”, които подлагат на изпитание физическата устойчивост, даваме възможност на своите партньори рекламодатели да се включат в мащабното телевизионно пътешествие на аудиторията, провокирано от стремежа към един по-добър начин на живот“, споделя Десислава Проева, директор „Продажби“ в bTV Media Group.
“Изключително много се радвам, че започва едно дълго желано партньорство с bTV Media Group. Wness TV и Soul & Pepper TV са много добро допълнение към програмите на медийната група, като предлагат предавания с оригинална тематика и свеж прочит на любими мотиви. Рекламодателите ще могат да получат комбинация от разнообразно съдържание и достъп до изключително лоялна аудитория на програмите на двата канала, до които имат достъп над 65% от домакинствата в България, а посредством екипа на bTV Media Group и висококачествено обслужване“, добавя Иван Тодоров, управляващ директор на компанията собственик на двата канала - Efficiency First Media.
В съвременния ни живот уелнес (wellness) или стремежът към по-добро физическо, психическо и социално благосъстояние започва да заема все по-важно място. Така се затвърждава и разбирането, че здравето ни е резултат от ежедневните усилия в нашия живот и фактори, върху които можем да оказваме влияние. Днес уелнес е индустрия, превърнала се в неизменна част от живота на съвременния човек, който търси ефективни начини да живее здравословно и в хармония със себе си.
„Българският зрител иска да бъде информиран, особено за начините, чрез които може да подобри цялостното си благосъстояние. Същото желание имат и рекламодателите – да намерят най-точния път към аудиторията, в среда с органично генериран интерес, което прави достъпа до нея абсолютно автентичен. Вярваме, че с добавянето на двата нови канала към портфолиото ни, улесняваме достъпа на рекламодателите до максимално пълноценен микс от качествено съдържание и зрителско внимание“, добавя още Десислава Проева.
Wness TV и Soul & Pepper ТV могат да бъдат част от вашето планиране. За повече информация екипът на Отдел „Продажби“ в bTV Media Group е на разположение за съдействие.