bTV и Google са най-силни марки у нас. Това показва независимо проучване на потребителските нагласи на българския пазар, проведено от глобалната организация Superbrands по универсална в цял свят методика.
Вече повече от десетилетие марката bTV е неизменно на челните места в брандинг проучванията, а тази година е номер едно сред всички български марки. bTV изпреварва конкуренцията като най-популярна медия и като марка, която се ползва с най-сериозно доверие.
"Не е достатъчно продуктът да ни бъде успешен, не е достатъчно да бъде познат. Необходимо е изграждането на много силно във времето позитивно отношение”, каза експертът по брандинг Стефан Серезлиев.
Google за първи път оглавява класацията за световна марка. Търсачката от няколко години е най-посещавания сайт в света и продължава да разраства влиянието си.