Предпочитаният избор на телевизионната аудитория през ноември е била програмата на bTV.

Среднодневният дял на медията е 1,7 пъти по-висок сред общата телевизионна аудитория и при зрителите на възраст 18-34 в сравнение с този на Nova, сочат данните на ГАРБ. Покачване с 3,6 пункта в среднодневния аудиторен дял (All4+) bTV бележи и в сравнение със същия период на предходната година.

С bTV Новините, bTV Репортерите, предаванията „120 минути” и „Лице в лице” телевизията е информационен лидер у нас.

Централната новинарска емисия на bTV Новините привлича 43,6% от аудиторията през ноември -  това са близо 1 116 000 зрители.

Интересните теми и събеседници на водещите Светослав Иванов и Цветанка Ризова заслужено отреждат на „120 минути” и „Лице в лице” водещо място сред публицистичните предавания у нас в месечната класация топ 50 за ноември.

В надпреварата при сутрешните блокове „Тази сутрин” на bTV с водещ Антон Хекимян отново е най-предпочитан, като най-голяма процентна разлика в дела между него и блока на Nova се отчита при младата аудитория – със 166%, или 2,7 пъти по-добър резултат в полза на bTV.

Най-гледаните програми през ноември традиционно са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50.

Сред тях попада и благотворителният телетон, реализиран съвместно с УНИЦЕФ „Заедно от детската градина”, в който се включиха редица български обществени и популярни личности.

С най-голям интерес телевизионната аудитория е проследила старта на новия сериал „Твоят мой живот”, а в челото на класацията влиза и сериала „Завръщане” със своите последни епизоди.

Сред фаворитите на зрителите попадат най-българското световно риалити - „Фермата” (38,7% аудиторен дял), което е и втората най-гледана програма сред младите (ТГ 18-34, 38,2% аудиторен дял) и любимият сериал на българите – „Столичани в повече” (38,3% дял), съответно на 6-а и 7-а позиция.

След тях се нареждат предаванията „Шоуто на Слави”, „Комиците” и „Папараци”, както и една част от филмовите заглавия по bTV. Драстично в класацията се изкачва и предаването „Лотария България”, което на 21 ноември замени „Бинго милиони” и започна да раздава още по-големи награди.

От предаванията на конкурентните медии в челото на класацията топ 50 за ноември попада конкурсът „Детска Евровизия”, излъчен по БНТ и с партньорското участие на bTV.