Близо 7 000 души са се възползвали от електронните услуги, които предлагат структурите към Министерството на труда и социалната политика от началото на извънредното положение.

Агенцията по заетостта е обслужила по електронен път 1890 безработни.

В Агенция социално подпомагане са подадени 1042 заявления от граждани за детски надбавки, семейни помощи и винетки.

Агенцията за хора с увреждания е обработила 146 електронни заявки, като в 115 от случаите са за актуализация на данните на регистрирани специализирани предприятия и кооперации на и за хора с увреждания.

До началото на април онлайн услугите, които Държавната агенция за закрила на детето  е предложила на гражданите са 182, като повечето от тях са свързани с правата на децата. На

Националната телефонна линия за деца 116 111 са постъпили 3350 обаждания, а броят подадени сигнали през март е 80. Това е най-високият брой получени сигнали за един месец от старта на линията. Консултациите за март са 935.

За периода на извънредно положение ИА „Главна инспекция по труда“ (ГИТ) също е обслужвала хората предимно онлайн. Всички услуги, които ГИТ е предоставила през това време са 3394.

Освен електронните услуги, от полза на хората в извънредното положение са и телефонните линии, които предлагат подкрепа на гражданите. В колцентъра на социалното министерство на ден над 400 човека получават информация или психологическа подкрепа.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement