Близо 7 000 души са се възползвали от електронните услуги, които предлагат структурите към Министерството на труда и социалната политика от началото на извънредното положение.
Агенцията по заетостта е обслужила по електронен път 1890 безработни.
В Агенция социално подпомагане са подадени 1042 заявления от граждани за детски надбавки, семейни помощи и винетки.
Агенцията за хора с увреждания е обработила 146 електронни заявки, като в 115 от случаите са за актуализация на данните на регистрирани специализирани предприятия и кооперации на и за хора с увреждания.
До началото на април онлайн услугите, които Държавната агенция за закрила на детето е предложила на гражданите са 182, като повечето от тях са свързани с правата на децата. На
Националната телефонна линия за деца 116 111 са постъпили 3350 обаждания, а броят подадени сигнали през март е 80. Това е най-високият брой получени сигнали за един месец от старта на линията. Консултациите за март са 935.
За периода на извънредно положение ИА „Главна инспекция по труда“ (ГИТ) също е обслужвала хората предимно онлайн. Всички услуги, които ГИТ е предоставила през това време са 3394.
Освен електронните услуги, от полза на хората в извънредното положение са и телефонните линии, които предлагат подкрепа на гражданите. В колцентъра на социалното министерство на ден над 400 човека получават информация или психологическа подкрепа.