Купувачът потърсил правата си при специалисти от хигиенната инспекция и комисията по защита правата на потребителя. Оттам обаче не получил подкрепа.

Като повечето пенсионери и Крум Балев предпочита заводския хляб. Както всеки ден си купил ненарязан хляб без опаковка. Рано тази сутрин човекът отишъл в хигиенната инспекция и поискал проба от хляба да бъде взета за изследване. Оттам му отказали под предлог, че на Хлебозавода в Благоевград вече са съставяни 5 акта за подобни нарушения.

Потърпевшият отишъл и в Комисията за защита на потребителя. Вратата била заключена, а номерът, посочен за връзка - несъществуващ. Тогава решил да се обърне към медиите. Пред нас експертите от хигиенната инспекция заявиха, че заводът в Благоевград работи с амортизирана техника и затова се получават подобни проблеми.

Според управителя на фирмата обаче производството е автоматизирано и човек няма пряк достъп до тестото.

Според управителя трудно ще се докаже чие производство е хляба, защото е без етикет и опаковка. От РИОКОЗ разпоредиха проверка по случая.