
Около 80% от нежния пол в Китай гледа телевизионните излъчвания от Мондиал 2006, съобщи Soccer Investor, позовавайки се на online анкета.
"Това представлява значителна част от женската аудитория в азитската страна. На практика само 15% от жените не са демонстрирали интерес към шампионата в Германия", заяви директорът по маркетинговите проучвания на фирма AC Nielsen Рене Бос.
Както е известно националният отбор на Китай не успя да се класира за Световното първенство през тази година. Сред мъжете процентът на заявен интерес към най-престижния футболен турнир е по-нисък - 65.
На най-голяма поддръжка от страна на жените в Китай може да разчита Бразилия - около 30%, докато представителния тим на Англия се огграничава до подкрепа от 18%.
РАЧО КОЛЕВ
снимка: www.footballasia.com