Здравейте,казвам се Красимира Георгиева, живуща в гр. София, кв.Мусагеница/Младост 3, бл.103, вх.1.Желая да Ви информирам как Топлофикация ЕАД отстранява спешна голяма авария в Столицата на ул. Боян Дановски, където от два дни е разкопано и се извършват ремонтни дейности, заради които блок 103 на 17 етажа и 92 апартамента с два входа няма парно и топла вода, вече втори ден! Направете си сами сметка колко абонати очакват отсраняване на авария.В 15.30 часа на 20.10.2016г. нямаше никой, който да работи. Обадих се на тел. за връзка на Топлофикация.На въпроса ми защо в 15.30 часа няма никой на обекта, който да работи по отстраняване на спешната авария, за която има срок 48 часа, получих отговор, че колегите са на място и работят. Отговорих, че аз съм минала преди малко на улицата и няма нито работници, нито техника, няма никой в изровения трап, няма парно, няма топла вода. Получих отговор, че работят под земята с камера и затова не ги виждам!Във всяка европейска столица при голяма авария работниците работят извънредно, а не си тръгват преди края на работния ден! Много моля да не продължавате да лъжете клиентите си по телефон, който записва разговорите! Неприлично е оператор да ме уверява, че не съм добре със зрението и че не виждам служителите, които просто се намират в дупката с камера и работят по отстраняване на спешната голяма авария.За доказателство, че виждам добре, прилагам и снимков материал от 16.14 часа. Специално слязох с мъжа ми до работната площадка, за да Ви изпратя и снимки.