Потребителят бива привлечен от ниската цена (4.75 лв в „Кауфланд“) и големия надпис „ЗЕХТИН“, отнасящ се за преобладаващата (!) съставка на салатения микс.За масовия потребител четенето приключва до тук. Но образованият потребител ЧЕТЕ ЕТИКЕТИТЕ ВНИМАТЕЛНО, както е инструктиран многократно.Важният въпрос е: какъв точно е зехтинът?http://www.aktivnipotrebiteli.bg/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F/759/%D0%97%D0%B5%D1%85%D1%82%D0%B8%D0%BDОт предния етикет не може да се разбере, но от този на обратната страна на бутилката – може. За съжаление, не става въпрос за натуралния, здравословен продукт, който нормално асоциираме с думата „ЗЕХТИН“, а за нещо, което не е маслиново масло (защото е получено чрез обработка на остатъчния продукт, след като маслиновото масло вече е било извлечено), вторично смесено с мъничко маслиново масло за разкош. С две думи, потребителят получава смес от олио и помас с далечен дъх на зехтин, която не се отличава съществено като хранителни качества от олиото, но пък и не струва много по-скъпо от него.Честна сделка! Стига да сме чели внимателно и думичката „ЗЕХТИН“ да не е предизвикала прекалено големи очаквания, несъответстващи на нашите скромни 4.75 лв.