Директорът на „Слънчев бряг”: Комплексът се развива без архитектурна мисъл

Рекламира се като алкохолна дестинация, защото се гони заетост, смята Златко Димитров

btvnovinite.bg

Публикувано в  10:09 ч. 21.08.2015 г.

„Слънчев бряг” има и добри, и лоши постижения, но през последните години се развива без архитектурна мисъл. Това обяви пред „Тази сутрин” изпълнителният директор на коплекса Златко Димитров, който работи от 17 години там.

По думите му причина за състоянието на курорта са индивидуалната приватизация на всеки хотел и съответно инвестиционните намерения на всеки собственик, които са трудно изпълними. Освен това всеки хотел се е развивал, без да се съобразява с общата архитектура.

Според Димитров рекламата на „Слънчев бряг” като дестинация за алкохолен туризъм се дължи на стремежа да бъде запълнена раздутата леглова база.

Изпълнителният директор на комплекса се надява да се реализира идеята за възраждане на фестивала „Златен Орфей” въпреки финансовите затруднения на организаторите. Той уточни, че „Слънчев бряг” са приели да са спонсори и са направили много неща вече, за да се проведе фестивалът – осигурили са леглова база, шатри и друга логистична подкрепа.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече