Провокативна реклама сравнява столицата на Литва с женската точка на удоволствието

"Никой не знае къде точно се намира, но когато я откриеш - чувството е невероятно” е рекламното послание

Снимка: iStock
Публикувано в  12:16 ч. 30.01.2018 г.

Провокативен плакат привлече медийното внимание към столицата на Литва. Рекламата, станала хит в интернет, сравнява Вилнюс с женската точка на удоволствието.

"Никой не знае къде точно се намира, но когато я откриеш - чувството е невероятно". Това е рекламното мото зад кампанията, провокираща туристистите.

"Плакатът е просто чернова. Взех камера назаем от приятел и направихме снимката на пода с моите чаршафи. Това е сестра ми", обясни авторът на проекта Юргис Раманаускас.

Идеята започва като университетски проект. 25-годишният Юргис решава, че може да използва метафора за женската точка на удоволствието, за да привлече вниманието на туристите към страната си. Туристическа агенция вижда в проекта начин да покаже характера на Вилньос.

"Видяхме много позитивни реакции в социалните мрежи и решихме да го изпробваме наистина", коментира Инга Романовскиена.

Така проектът ще се разрастне в кампания, която да разкрие забележителностите на литовската солица под мотото "Вилнюс - Джи-точката на Европа".

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече