Поведението на „Юнайтед еърлайнс” вече се отразява не само на репутацията им

Заради отношението на нейни служители към пасажер с редовен билет, свален от самолета, авиокомпанията започна да губи и пари

Снимка: Reuters
Публикувано в  14:02 ч. 12.04.2017 г.

Случаят със сваления редовен пътник на „Юнайтед еърлайнс” очаквано предизвика вълна от негативни реакции в социалните мрежи, но вече се отразява не само на реномето на авиокомпанията, а и на приходите ѝ.

Компанията е известна със своя програма за лоялни клиенти, която развива заедно с банката „Чейс” чрез кредитни карти, брандирани с името на „Юнайтед еърлайнс”.

Според анализатори, цитирани от сп. „Форчън”, авиокомпанията може да загуби доста от отказите на своите клиенти, тъй като програмата за лоялност ѝ носи приходи от порядък на 3 млрд. долара годишно. Голяма част от тези пари са свързани именно с кредитните карти на „Чейс”.  

В „Туитър” вълната от отказите е доста видна. Заедно с това върви и призив за бойкот на холдинга майка „Юнайтед континентал”

„Уважаеми „Юнайтед еърлайнс”, току-що „пренастаних вашата карта ” (това е глаголът, използван за свалените пътници)

„Юнайтед”, пренастанявам ви, като унищожавам кредитната карта (с вашето име)”

„Картата на „Юнайтед” току-що беше деактивирана и срязана на две. Бам!”

„Току-що се обадих на „Чейс” да затворят сметката ми по вашата карта”

Кампанията срещу „Юнайтед еърлайнс” беше предизвикана от отношението на нейни служители към пасажер  с редовен билет.

Компанията обаче е продала повече места, отколкото имало в самолета. Такива случаи не са прецедент и обикновено се решават, след като бъде предложено прилично обезщетение на засегнатия  пътник, хотелска нощувка и билет в следващия полет.

При този случай обаче никой не поискал да смени полета си за следващия ден и персоналът на борда опитал да изведе четирима пасажери, избрани на случаен принцип.

Един от тях беше и д-р Дейвид Дао, който отказал да слезе, тъй като на следващия ден имал дежурство и пациенти, за които да се погрижи.

Видеото с унизителото отношение към него и окървавеното му лице предизвика вълна от възмущение.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече