Испански хотелиери търсят решение за лъжливите оплаквания от британски туристи

Изплатени са обезщетения за милиони долари

Снимка: EPA

btvnovinite.bg

Публикувано в  16:09 ч. 01.08.2017 г.

С необичаен проблем се сблъскват испанските хотелиери. С всеки сезон се увеличават лъжливите оплаквания от британски туристи, които искат компенсации.

Ако за миналия сезон е имало 600 оплаквания, то година по-късно те вече са над 10 хиляди.

Най-често туристите се оплакват пред своите туроператори от хранителни отравяния или лошо обслужване.

За да не водят съдебни дела, досега хотелите предпочитаха да изплащат исканите компенсации.

Така "ощетените" туристи възстановяват част от разходите си за почивка.

Заради ескалацията на проблема испанските хотелиери свикаха среща с британското посолство преди началото на летния сезон.

Според тях изплатените обезщетения за фалшиви оплаквания са около 42 милиона лири.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече