Испания преди вота: Кампанията - белязана от безработица и антиевропейски тон

Страната настоява за повече механизми за защита от растящото неравенство

btvnovinite.bg

Публикувано в  19:40 ч. 14.05.2019 г.

Кампанията за евроизборите преминава под знака на висока безработица в отделни региони и възход на популистките антиевропейски движения. Задача на следващия Европарламент е да преразпредели бюджета на съюза, за да се справи с тези проблеми. 

Андалусия е най-гъсто населената автономна област в Испания и рекордьорът по безработица в страната - 30 процента.

Испания настоява за повече механизми за защита от растящото неравенство.

„Европа допусна няколко големи грешки по време на финансовата криза. Рестриктивните политики увеличиха безработицата в определени региони и това доведе до възход на популистите”, заяви Бас Ейкхаут - кандидат на председател на ЕК на ЕЗП.

Евросъюзът подготвя единен инвестиционен фонд, който ще гарантира заеми до 40 милиарда евро. Целта - да подпомогне по-слабо развитите икономики, като насърчава малки и средни предприятия, еко инициативи и иновации.

Евроизборите в Испания ще съвпаднат с гласуване за местна власт. Затова избирателната активност се очаква да бъде извънредно висока - около 60 процента.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече