„Фейсбук“ дарява 100 млн. долара на засегнати от кризата медии

Парите ще отидат за финансиране и рекламни разходи в подкрепа на новинарски организации

Снимка: БГНЕС

btvnovinite.bg

Публикувано в  20:05 ч. 30.03.2020 г.

„Фейсбук“ ще дари 100 млн. долара за засегнати от кризата медии заради глобалната пандемия от COVID-19.

Парите ще отидат за финансиране и рекламни разходи в подкрепа на новинарски организации, включително местни издателства в САЩ.

Новинарите, особено в печатните медии, бяха най-тежко ударени. Причина за това е оттеглянето на рекламодателите и техните маркетингови бюджети, за да възстановят разходите си, предаде „Ройтерс“.

160-годишният вестник на Ватикана L'Osservatore Romano, който преустанови печата миналата седмица, е един от многото в редицата издателства, които се борят да работят в безопасни условия след избухването на заразата.

Дарението на социалната мрежа включва 25 млн. долара за спешно безвъзмездно финансиране за местни медии и 75 млн. долара за маркетингови разходи за нови организации в световен мащаб, се казва в съобщението на „Фейсбук“.

Социалната мрежа заяви, че 50 местни нюзрума в Съединените щати и Канада вече са получили средствата.

Помощта на „Фейсбук“ не е единствена в технологичния свят. В петък „Алфабет инк.“, под чието крило е „Гугъл“, заяви, че ще дари повече от 800 млн. долара на бизнеса, правителството и здравните организации.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече