Трима участници в "Мастършеф" създадоха уникален готварски проект

Те искат да покажат тръпката на хората от предаването

Снимка: btvnovinite.bg
Публикувано в  09:14 ч. 13.05.2018 г.

Трима участници в "Мастършеф" - Даниел Радойков, Кольо Минчев и Николай Немигенчев създадоха марката "Men in the Kitchen" (Мъже в кухнята), под която ще организират кулинарни събития.

„Обединява ни любовта към готвенето и в края на състезанието решихме да направим бранда си и да популяризираме това, което сме видели в "Мастършеф". Да покажем тръпката на хората и да изпитат чувството”, посочи Радойков и добави, че храната е забавление.

С уникално меню, което включва например сладолед от краставица, ще направят не само демонстрационно готвене, но и хората ще имат възможност да се включат.

„Всеки път ще има уникално меню. Агнешко, по-различен чийзкейк, имаме идеи за предястие”, допълни Минчев.

Повече вижте във видеото:

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече