Златният медал е сребърен

Как една независима медийна агенция може да застане на водеща позиция в България?

Advertorial
Публикувано в  09:00 ч. 09.12.2021 г.

Argent е лидер в динамичния медиен пазар в страната и на 6-ти декември празнува 26-та годишнина от създаването си. Позицията на компанията се потвърждава за втора поредна година и от класацията в индустрията, публикувана от утвърдена българска медия.

Какво стои зад отличните резултати, които най-голямата медийна агенция постига през всички тези години, и особено през последните две, белязани от резки промени, спадове и непредвидими трудности?

"Зад успеха ни стои нашата устойчивост, усилията и знанията на екипа, който вече 26 години налага Argent като безспорен лидер в предлагането на адекватни решения свързани с медийни стратегии, планиране и купуване. А доверието и подкрепата на нашите клиенти, са най-точната оценка за работата ни и ни поставят там, където сме днес", споделят Владимир Денев и съпругата му Йоана Даракова-Денева, основатели и съуправители на компанията.

"Началото беше поставено през 1995 година, и тогава в агенцията бяхме общо четирима. Днес нашият екип вече наброява над 40 човека, работят експерти със средно над 15 – годишен опит в медийния бизнес, акуратни, търпеливи, знаещи много, но и винаги ентусиазирани и отворени към новото знание“, допълват те.

„През годините сме работили с клиенти от всички ключови браншове, което ни дава стратегически поглед върху икономиката на страната и ни помага да създаваме най-ефективните медийни стратегии чрез индивидуален подход, вместо да налучкваме на случаен принцип вярната посока, нещо особено актуално в последните 2 години, откакто пандемията подложи на изпитание икономиките по цял свят“, посочва г-жа Денева.

Какво е здравословното състояние на брандовете?

Оказва се, че пандемията разболя не само хората, но и немалка част от брандовете и бизнесите и точната картина на състоянието е от решаващо значение за успеха на рекламните им кампании. AB Brand Tracking, съвместна разработка на Argent и Blue Point, дава информация в детайли нивото на познаваемост на даден бранд, доколко рекламната му комуникация е успешна и ефективна и докъде е стигнала конкуренцията.  

„Един от положителните фактор за нашия успех напоследък е разработването на собствени инструменти, уникални за пазара. AB Brand Tracking, например, анализира данни за здравето на дадена марка и на базата на анализа посочва кои са най-правилните стратегически решения за нейната комуникация. А участието ни като акционер и един от основателите на най-голямата в света независима международна мрежа от медийни агенции Local Planet,  ни дава уникален достъп до водещи професионални практики, инструменти и know how, до информация  за най-новите тенденции в света на маркетинга и  комуникациите, което на свой ред ни помага изключително много за разумното и ефективно управление на рекламни бюджети. Балансът между логика и емоция, между аналитичност и креативност, който търсим постоянно, развива уменията никакто на лично, така и на екипно ниво и в крайна сметка се възнаграждава. В случая на Argent златният медал е сребърен.", обобщава с усмивка г-н Владимир Денев.

Повече за комуникационна агенция Аргент и нейното портфолио от услуги, инструменти и клиенти можете да научите тук

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече