Виртуалният асистент на А1 АВА отговаря за секунди

Чатботът обслужва неограничен брой клиенти едновременно и по различни теми

Advertorial

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  14:41 ч. 07.03.2023 г.
  • Базиран на изкуствен интелект, чатботът пести време на клиентите, като им съдейства с информация и съвети по над 200 теми
  • АВА предлага и връзка с дежурен служител, когато е нужно, а знанията ѝ се обогатяват непрекъснато

Клиентите на А1 вече разполагат с още един начин, по който могат да се свържат с представител на компанията и да получат информация и съдействие - АВА (А1 Виртуален Асистент). Чатботът обслужва неограничен брой клиенти едновременно и по различни теми, без това да води до изчакване. Благодарение на технологии с изкуствен интелект (AI), АВА се обучава и самоусъвършенства чрез реални примери от разговорите с потребителите. Тя общува с клиентите на български език, а речниковият ѝ запас надвишава 15 000 думи.

На този етап иновативният виртуален асистент съдейства незабавно с отговори по често повтарящи се запитвания и проблеми. Сред топ темите, по които АВА може да помага, са роуминг съвети и препоръка за подходящ план при пътуване, технически въпроси и затруднения с мобилни и фиксирани услуги, информация за договори, текущи сметки, начини на плащане, лимити и кодове за оторизация, както и въпроси, свързани с достъпа до Моят А1.

Чатботът има познания и за всички продукти и услуги от А1, предлагани на частни клиенти, включително A1 Xplore TV Go, Net box, застраховки, А1 клуб, A1 Wallet, Musicall, e-винетки, е-билет за градски транспорт, PUK код и други. За по-комплексни запитвания и проверки АВА пренасочва разговора към чат с дежурен сътрудник.

Виртуалният асистент обслужва над 1500 клиента дневно и броят се удвоява на всеки няколко месеца, тъй като потребителите се връщат повторно и харесват бързината, качеството и краткостта в отговорите. АВА продължава да се „учи“ на нови думи, изрази и теми, по които да помага. С увеличаване на броя хора, с които разговаря, точността на отговорите и функционалността на АВА нарастват непрекъснато. Паралелно за обогатяване на знанията на АВА се грижи и от екип от експерти. Потребителите могат да се свържат с АВА, като кликнат върху иконата в долния десен ъгъл на продуктовата страница на A1.bg и А1 Помощник.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече