Скок в бъдещето на пазаруването

Събитието Ecommerce and Retail Summit на Капитал ще събере водещи компании от сектора, за да очертаят заедно посоката в новата ера на шопинга

Advertorial

btvnovinite.bg

Публикувано в  14:36 ч. 08.11.2021 г.

Динамиката в ритейл сектора и електронната търговия е толкова голяма, че най-сигурният начин да загубиш позиции, е да седиш и да не правиш нищо.

Състезанието се води не само на фронта на новите технологии и потребителското преживяване, но и на нива като социална отговорност и каузи за климата.

Новата ера на пазаруване ще бъде централна тема на 16-тото издание на форума Ecommerce and Retail Summit на Капитал. Събитието ще се проведе на 11. ноември в хибриден формат и отново ще събере анализатори, собственици на компании и изпълнителни директори на водещи търговски вериги, визионери, специалисти по ритейл и маркетинг и партньори, които да споделят своите практики да представят ключови решения за сектора.

Регистрираните участници ще могат да посетят два уъркшопа - за eCommerce UX/UI и SEO, в които Гео Линков от Studio X и Никола Минков от Serpact ще анализират подавани от участниците сайтове и ще дават насоки за възможни подобрения. Уъркшоповете се организират в партньорство с маркетинговата агнеция Xplora. 

Акценти в програмата

Програмата на събитието е организирана в пет тематични сесии. Първата от тях е посветена на тенденциите, които ще определят посоката на индустрията. Сред лекторите тук е основателят и изпълнителен директор на канадската компания The Adelman Group, Дейвид Аделман. Групата консултира редица ритейлъри в подобряване на потребителското преживяване. За втора поредна година участие в събитието ще вземе и управляващият директор на Ecommerce Foundation Йорий Абрахам.

Втората сесия е посветена на технологиите и иновациите, които определят бъдещето. Като неизменна част от тях плащанията са представени в програмата през лекции на мениджъра на Visa за България Красимира Райчева и старшият вицепрезидент на TBI Bank Панайот Иванов, а повече за предимствата на модела Buy now, pay later зрителите ще научат от управителя на NewPay Ивайло Иванов.

Третата важна тема в конференцията е устойчивото развитие в ритейла. Тя ще бъде във фокуса на дискусия, в която участие ще вземат изпълнителните директори на най-големите търговски вериги на българския пазар. Сред тях са Милена Драгийска от Lidl, Светослав Гаврилов от Фантастико, финансовият директор на Kaufland Иван Георгиев и Цонка Иванова - Терзиева, член на борда на dm България. Дискусията се модерира от Доника Ризова, директор Комуникации в Сдружението за модерна търговия.

А възможно ли е да продаваш непознати аромати онлайн? Какво е бъдещето на моловете и как преминават те през COVID-19 кризата? Как лидерът в доставките Еконт се превръща в компания, която подкрепя и логистично онлайн магазините? Отговорите на тези въпроси ще научим в рамките на четвъртата сесия на конференцията, която е посветена на новите бизнес модели в ритейла.

В петата част ще чуем две интересни дискусии. Едната е за текущите предизвикателства във веригата на доставки, а във втората собственикът и изпълнителен директор на Фикосота Красен Кюркчиев, съоснователят на Хармоника Любомир Ноков и генералният мениджър на KIA България Храбрин Иванчев ще коментират тенденциите на изминалата 2021 г. и ще направят своите прогнози за 2022 г.

Какво още

За първи път българската аудитория ще може да се срещне с вицепрезидента с ресор  Global Store technology Strategy на Domino’s Pizza Майк Дейвис. Той ще разкаже как компанията се развива от място за продажби на пица до технологичен лидер, който задава тона в доставките на храна. От лекцията ще научим още кои са последните проекти на Domino’s Pizza в роботизацията и работят ли успешно безпилотните доставки.

Основателят на консултантската компания BRIGHT Ангел Кънчев ще говори за изкуствения интелект и как той трансформира логистичните процеси на Еконт.

Гост-лектор на събитието е и Дениел Вайнс, един от вицепрезидентите на FedEx Express Europe. Фокус на неговата презентация са новостите в Last-Mile Delivery.

А за това как технологиите подпомагат потребителското преживяване ще разкаже управляващият директор на с SAP Bulgaria Радомир Миланов.

Повече за програмата може да видите тук, а билети за събитието да закупите от тук.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече