RiceUP! е сред най-силните потребителски марки в България в селекцията за наградата Superbrands

RiceUP! e лидер в категорията Здравословни снаксове

Advertorial

btvnovinite.bg

Публикувано в  10:00 ч. 24.12.2021 г.

RiceUP! един от най-разпознаваемите брандове e сред топ потребителски марки в България. За осми пореден път глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещите потребителски и бизнес марки на българския пазар.

RiceUP! e лидер в категорията Здравословни снаксове, като предлага 100% здравословна алтернатива на традиционните снаксове. Като производител "Нухелт" следва световните тенденции на free-from продукти, използва 100% натурални съставки, без глутен, без ГМО, без консерванти. Основна цел на компанията е да бъде пионер в хранителната индустрия, като чрез иновативните технологии и продукти да възпитава хранителни навици, които водят до преформулиране на конвенционалното хранене. Иновацията при чипса RiceUP! го прави неповторим в световен мащаб. Продуктът е създаден от цели зърна кафяв пълнозърнест ориз чрез уникална технология, позволяваща в най-голяма степен да бъдат съхранени здравословните ползи на оризовото зърно.

Най-новият продукт на "Нухелт", който е стъпка в развитието на продуктовата линия и добавя нов смисъл за бранда RiceUP! e първият функционален продукт на компанията. RiceUP! Brown Rice Bar e иновативен продукт създаден в концепцията on-the-go (18 грама). Новото барче от пълнозърнест ориз може да бъде намерено в шест уникални шоколадови вкусове. С добавени магнезий и Proviotic, за специфични здравословни ползи по напълно безопасен и подходящ за приемане чрез храна начин. Изцяло в тренда на продукти с минимална обработка, естествени съставки и функционални ползи.

Брандът RiceUP! има много висок праг на доверие сред потребителите като гаранция за качество и стандарт. Така изключително заслужено застава в редицата на най-добрите в подбора на Superbrands. Методиката на подбора и оценяването на брандовете е универсален за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективния процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението но потребителите.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands, като всяка марка трябва да демонстрира:

Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?

Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?

В началото на 2022 година предстои да бъде представено и осмото официално издание Superbrands Bulgaria 2021/2022.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече