Procter & Gamble прави рекламите си достъпни за хора със слухови увреждания

Снимка: iStock
Advertorial
Публикувано в  17:25 ч. 26.10.2021 г.

В България има 488 000 души с увреден слух, за които нормалните ежедневни дейности, като например да гледат телевизия, са предизвикателство. В повечето случаи това се превръща в сериозен проблем от гледна точка на равен достъп до информация. За да се справи с този проблем и да изгради по-приобщаващ свят, Procter & Gamble, компанията произвеждаща марки като Gillette, Pantene и Fairy, прави съдържанието си достъпно и разбираемо за общността на хората с увреждания.

От юли компанията започна да излъчва реклами с български субтитри, за да помогне на хората с различно ниво на загуба на слуха да получат достъп до същата информация като всички останали. Първите марки на P&G, които излъчваха реклами със субтитри, бяха Fairy, Always, Head&Shoulders и Lenor, което направи целта на компанията за един по-приобщаващ свят една крачка по-близо. В момента в България 70% от P&G рекламите в ефир се излъчват със субтитри.

„Бихме искали да благодарим на нашите партньори, телевизии и агенции. Само ако всички от индустрията обединят усилията си, ще можем да направим обществото ни по-приобщаващо. Пътуването ни току-що започна, но ще продължим да полагаме усилия и да говорим за проблема, за да бъдем сила за растеж и добро. Ще се стараем да даваме пример и така други да се присъединят към каузата “, заяви Мариана Кордопати, Старши маркетинг и търговски директор на P&G за Югоизточна Европа.

Ние, в P&G, се ангажираме да създадем по-приобщаващ свят за всички - както в, така и извън нашата компания. Това включва и хората с видими и невидими увреждания. Осъзнаваме огромната отговорност да стимулираме промяната за нашите служители, както с нашите марки, така и чрез партньорите ни и в нашите общности. Напредваме всеки ден и признаваме, че все още имаме работа, за да направим нашата компания, марки и услуги още по-приобщаващи за хората с увреждания. Включваме потребители и служители с увреждания в дизайна на нашите продукти, опаковки и реклами, за да създадем по -достъпен свят и по-добро изживяване за всички. Колкото по-достъпен е светът чрез приобщаващи продукти, опаковки, реклами и услуги, толкова по-малко хора ще се чувстват изолирани.

#LeadWithLove. 

За Procter&Gamble

P&G обслужва потребителите по целия свят с една от най-силните гами надеждни, качествени и лидерски марки, включително Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® и Whisper®. Общността на P&G оперира в около 70 държави по света. Посетете http://www.pg.com за последните новини и информация за P&G и техните марки. За други новини, свързани с P&G, посетете www.pg.com/news. 

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече