Новата кампания на Heineken се фокусира върху наследството, качеството и историите зад звездата

Снимка: Heineken
Снимка: Heineken
Advertorial

btvnovinite.bg

Публикувано в  11:55 ч. 26.09.2016 г.

Heineken стартира и в България новата си глобална рекламна кампания, наречена „Има повече отвъд звездата“. Тя кани потребителите да открият автентичните истории на продукта, които стоят в основата на емблематичната световна марка.

Кампанията се състои от три телевизионни реклами с участието на холивудската звезда Бенисио Дел Торо, дигитална активация, активности в местата на продажба и PR.

Стартираща в над 40 пазара по света, кампанията се фокусира върху самата бира, богатото наследство на марката и нейния несравним международен обхват. През 142-те години от създаването си, Heineken се превръща от малка компания в Амстердам в най-международната премиум бира в света. Достъпна е в 192 страни, а семейство Хайнекен все още притежават значителен дял от нея. Докато компанията е растяла, фокусът върху качеството и вкуса не се е отместил, осигурявайки постоянно съвършенство и доволни потребители от Лондон до Лагос и от Сингапур до Сантяго. Това е постигнато благодарение на майсторството и професинализма на пивоварите в Heineken.

Gianluca Di Tondo, старши Глобален Директор на Heineken, споделя: „Потребителите искат да знаят все повече за това какво се случва зад сцената във всеки аспект от живота си. Това влияе и при избора им на бира. Heineken разполага с разнообразие от автентични истории, които подчертават богатото й минало и показват защо популярността й е толкова трайна. Новата ни кампания е създадена, за да ги съживи по иновативен начин, използвайки присъщата ни духовитост.“

Willem van Waesberghe, главен пивовар на Heineken, коментира: „Новата кампания показва на потребителите нашето пивоварно наследство и се фокусира върху качествените съставки, които са нужни, за да бъде вкусът на Heineken еднакво добър в целия свят. От самото начало до сегашния ни световен обхват, едно нещо е останало непроменено – оригиналната рецепта на Heineken. Уменията и професионализмът на нашите главни пивовари е доказателство, че качеството на нашата бира ще остане толкова високо, колкото и през първия й ден.“

 

 

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече