Началото на eMAG Black Friday 2022

Поръчки за над 22,47 милиона лева и над 615 хиляди посещения през първите два часа на кампанията

Advertorial
Публикувано в  11:37 ч. 18.11.2022 г.

Началото на eMAG Black Friday 2022: Поръчки за над 22,47 милиона лева и над 615 хиляди посещения през първите два часа на кампанията:

  • 81,76% от посещенията са от мобилни устройства и приложението на eMAG
  • 26,91% от поръчките са платени с карта
  • Броят на поръчките, направени през първата минута на кампанията, са 1095, почти удвоявайки броя им от 2021 г. (557)

eMAG Black Friday започна в 7:03 ч. тази сутрин при по-голям от всякога потребителски интерес, като клиентите търсят добри оферти във всички продуктови категории. През първите 2 часа на събитието бяха направени поръчки на над 123 313 броя продукта, като всеки клиент е слагал средно 3,1 продукта в количката си. 

„Както очаквахме, първите два часа от тазгодишното издание на eMAG Black Friday показаха по-голям от всякога потребителски интерес към кампанията, потвърждавайки, че тя е очаквано събитие и отговаря на нарастващата нужда на клиентите за добри оферти във всички продуктови категории. Над 500 000 продукта, част от eMAG Black Friday, днес са с най-ниска цена на платформата за последната година.* Разнообразието от оферти и добрите цени привлякоха над 45 хиляди повече пoсещения само за първите два часа на събитието. Диверсификацията на кошницата за пазаруване е първото нещо, което виждаме, като мебели, стоки за дома, авто и детски продукти са сред най-популярните категории”, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Тази година клиентите на eMAG добавят към количките си повече продукти от различни категории – с 10% повече среден брой продукти през първите два часа на кампанията. Това показва, че консолидацията на поръчки е водеща тенденция, която се забелязва още през първите минути на търговското събитие. Друга тенденция е увеличаването на посещенията през мобилни устройства, идващи от приложението eMAG, и ръст на картовите плащания.

Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:

  • Пералня Samsung WW70TA046AE/LE, 7 кг, 1400 об/мин, клас B, Мотор Digital Inverter, Eco Bubble, Bubble Soak, Steam, Smart Check, бяла – разпродадено предвидено количество 252 бр. за 00:49 мин.
  • Комплект 4 части Tefal Ingenio Emotion, тенджера 16X18X20 см, подвижна дръжка – разпродадено предвидено количество 350  бр. за 1:14 мин.
  • Сушилня Beko B3T68230, Термопомпа, 8 кг, 15 програми, клас А++, SteamCure, RecycledDry, EcoGentle, OptiSense, Aquawave, бяла – разпродадено предвидено количество 100 бр. за 1:31 мин. 
  • Пералня Samsung WW70TA046AE/LE, 7 кг, 1400 об/мин, клас B, Мотор Digital Inverter, Eco Bubble, Bubble Soak, Steam, Smart Check, бяла – разпродадено предвидено количество 253 бр. за 2:14 мин. 
  • Телевизор Samsung 43TU7092, 43" (108 см), Smart, 4K Ultra HD, LED, клас G – разпродадено предвидено количество 300 бр. за 2:16 мин. 
  • Лаптоп Acer Aspire A315-58-53LB, Intel® Core™ i5-1135G7, 15,6", Full HD, RAM 8GB, 512GB SSD, Intel® Iris® Xᵉ Graphics,No OS – разпродадено предвидено количество 100 бр. за 3:25 мин. 

Поръчките с най-висока стойност на ниво клиент са направени от Кърджали, Ямбол, Търговище, София-град и Хасково.

По отношение на начините на доставка, 57,5% от направените поръчки са с доставка до избран адрес, а 42,5% са с лично вземане от шоурум на eMAG, куриерски офиси и easybox.

Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday:

  • Поръчки на стойност 22,478 милиона лв.;
  • 26,91% от поръчките са платени с карта;
  • 81,76% от поръчките са направени от мобилни устройства;
  • „Златната секунда” – 9:01:02 ч. (82 поръчани различни продукти);
  • „Златната минута” – 7:05 ч. (2282 поръчани различни продукти).

Топ категории – бройки продадени продукти от категорията

  • Телевизори, Електроника, Фото, Гейминг – 8 367 бр.
  • Телефони, таблети и джаджи – 9 839 бр.
  • Мебели, продукти за дома и авто – 20 818 бр.
  • Малки електроуреди – 10 325 бр.
  • Детски артикули – 18 506 бр.
  • Парфюми, лична грижа и козметика – 13 982 бр.
  • Лаптопи, ИТ продукти и офис оборудване – 9 765 бр.
  • Играчки – 5 728 бр.
  • Големи електроуреди – 9 719 бр.
  • Мода и спорт – 4 299 бр.

eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като  клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва.

eMAG Black Friday е търговска кампания, която се провежда всяка година. В eMAG се предлагат Black Friday оферти на българския пазар ежегодно от 2013 г. насам. eMAG напомня, че търговската кампания Black Friday 2022 продължава до 01:59:59 ч. на 19 ноември 2022 г. или до изчерпване на количествата, подготвени за кампанията. 

*Важи за периода 1.01-18.11.2022 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече