Мтел предлага ексклузивно Zoho CRM на своите клиенти

Cloud-базираната услуга е в помощ на всеки бизнес, който иска да подобри работата със своите клиенти

Advertorial
Публикувано в  09:00 ч. 09.02.2018 г.

Отскоро едно от най-популярните решения за управление на взаимоотношенията с клиентите – Zoho CRM – вече е достъпно и на българския пазар.  Софтуерът се предлага ексклузивно от Мтел, която е част от A1 Group,  и е предназначен за компаниите, които искат да оптимизират работата с клиентите, да увеличат техния брой и да подобрят продажбите си. Услугата е част от новата платформа за дигитални услуги, която телекомът стартира в края на 2017 г.

Zoho CRM може да се закупи в три разновидности – Standard, Professional и Enterprise. Най-препоръчвана е последната опция, която предлага CRM за организации на много нива и освен стандартните решения включва допълнителни екстри като управление на територията, Zia - изкуствен интелект и персонализирани бутони.

Zoho CRM улеснява комуникацията с клиентите на всички нива – телефон, чат в реално време, имейл  и социални мрежи. Продуктът позволява на всеки бизнес да следи цялата своя комуникация на едно място, следвайки собствените си правила и процедури за продажби. Едно от важните му предимства е, че идентифицира най-подходящата услуга, която даден бизнес може да предложи на конкретен клиент. 

Една от причините за популярността на Zoho CRM, е свойството му да регулира успешно работата на екипа в една компания. Детайлните данни от системата за управление осигуряват по-добро сегментиране и разпределение на ресурсите. За все повече компании Zoho CRM е основен фактор за това екипът да бъде в постоянна топ форма.

Софтуерът събира информация за потенциални клиенти директно от сайта на компанията и от страницата в социалните мрежи, планира напомняния и генерира различен тип информация като специални доклади, прогнози за бъдещи тенденции и др. Системата автоматизира рутинните задачи и позволява на служителите да се концентрират върху основните си приоритети.  

Платформата за дигитални услуги на Мтел

Мтел стартира първата у нас онлайн платформа за дигитални услуги в края на 2017 г. Тя позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват облачни решения на едно място в интернет. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

Платформата предлага над 20 „облачни” услуги, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. От Мтел споделят, че въвеждането на платформата, се дължи на факта, че телекомът е част от семейството на A1 Group. Дигиталният портал е специално разработен за компаниите в Групата и освен у нас, е достъпен на още 3 европейски пазара.

Тагове:

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече