Кой се присъединява към екипа на шоколадовите бонбони M&M’S?

Ексклузивно - първо интервю на най-новия бонбон

Съдържание от партньори

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  10:20 ч. 18.10.2022 г.

Повече от 80 години марката M&M’S на Mars, Inc се стремят да създадат цветно забавление за целия свят. Присъединяването на Purple (Лилава), към сладкия състав, вдъхва живот на мисията всички да се чувстват приети и принадлежащи в обществото. Ексклузивно първото интервю на най-новия бонбон е пред медията BTV Новините.

В: Здравей,Purple! Много се радваме, че давате първото си интервю пред нас. Как се чувствате като най-новото попълнение към любимите M&M’S?

Purple: Хей, прожекторите не спират да ме следят… Забавлението винаги е още по-голямо, когато идват и нови герои. Мина цяло десетилетие и ето ме Purple – уверена в себе си и приемаща истинската си същност. Щастлива съм, че съм част от екипа на M&M’S. Бих искала да вдъхновя всички хора да приемат своята истинска същност, защото точно това ни прави уникални.

В: Бихте ли ни споделили малко повече за Вас? Притеснена ли сте?

Purple: Не, няма от какво да се притеснявам. Хората могат да кажат, че съм странна и аз ще се съглася с това. Отличавам се с умението ми да се приемам такава каквато съм. Мисля, че точно в това ми е чара. Присъединяването ми е с цел да помогне на по-нататъшното балансиране на половете в екипа, като същевременно засягаме важни теми, които Mars подкрепя.

В: Появяването Ви е изключително впечатляващо! Защо избрахте точно с песен?

Purple: Благодаря! Нашата основна задача е да се забавляваме и да се свържем с нашата любима публика. Ние искаме да сме отражение на света, в който живеем. Моята искрена дебютна песен е олицетворение на мисията на M&M'S. Бих ви посъветвала да си я пуснете – “I’m just gonna be me” . Направена е с много лично отношение и идеята ѝ е хората да приемат своята истинска същност. Междувременно има и доста атрактивен клип, за да се опознаем още по-добре. Имам подкрепата и на моите колеги от екипа M&M'S - Червен, Жълт, Оранжев, Кафява, Син и Зелена - заедно с музиканти, танцьори и артисти, които бяха подбрани внимателно въз основа на тяхното въплъщение на целта на M&M'S, с огромен талант и способност да обединяват хората.

В: Видяхме, че сте в колаборация с организацията Sing for Hope. Тя по какъв начин фигурира във вашата дейност?

PurpleSing for Hope  са наши партньори и са част от The M&M'S FUNd. Те използват силата и потенциалът на изкуството, за да създадат по-добър свят. Творческите им програми носят надежда и свързаност на хората в болници, лечебни и здравни заведения, училища, бежански лагери, транспортни центрове и общности по целия свят. Мисията на Sing for Hope е отражение на това, в което ние като марка вярваме, и също така подсилва нашата цел да създадем свят, в който всеки се чувства принадлежащ.

В: В тази връзка -  бихте ли ни разказали повече за целта на марката M&M'S?

Purple: Разбира се, през януари M&M'S обяви целта си за създаване на свят, в който независимо от различията ни, всеки е уникална и незаменима част от общността. Оттогава марката работи усилено, за да изпълни обещанието си да създаде свят, в който всеки се чувства приобщен. За нас в света, в който искаме да живеем утре, обществото е приобщаващо и хората от ВСИЧКИ разновидности се чувстват признати, приети и равни. Присъединяването ми към екипа на любимите M&M'S бонбони, дава тласък за по-нататъшното балансиране на половете между нас, като същевременно засягаме важни теми, които за Mars са от огромно значение да подкрепя.

В: И за финал – да очакваме ли още нови попълнения към бонбоните на M&M'S?

Purple: Иска ни се да имаме всички отговори, но кой знае?  Като марка, която съществува от над 80 години, ние непрекъснато се развиваме заедно с обществото, за да отразим динамичния и приобщаващ свят, в който искаме да живеем утре.

ЗА MARS, INCORPORATE 

Марс, Инкорпорейтед се ръководи от убеждението, че светът, който искаме да живеем утре, започва с начина, по който правим бизнес днес. Като глобален семеен бизнес, Марс се трансформира, внедрява иновации и се развива, за да оказва положително въздействие върху света.

В нашето разнообразно и разширяващо се портфолио от качествени сладкарски изделия, храни и продукти и услуги за грижа за домашни любимци работят над 140 000 отдадени сътрудници. С годишни продажби за почти 45 милиарда долара произвеждаме някои от най-обичаните марки в света, включително Ben's Original™, CESAR®, Cocoavia®, DOVE®, EXTRA®, KIND®, M&M'S®, SNICKERS®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN® и WHISKAS®. Ние създаваме по-добър свят за домашните любимци чрез нашата глобална мрежа от болници за домашни любимци и диагностични услуги - включително AniCura, BANFIELD™, BLUEPEARL™, Linnaeus и VCA™ - използвайки най-съвременни технологии за разработване на революционни програми в областта на генетичния здравен скрининг и ДНК тестовете. За повече информация относно Mars, моля, посетете www.mars.com. Присъединете се към нас във Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn и YouTube.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече