Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители

На пазара марката стартира с 61 продукта от 20 родни производители, а търговската верига планира да удвои асортимента й до края на годината

Снимка: Kaufland
Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България
Снимка: Kaufland
Снимка: Kaufland
Advertorial
Публикувано в  17:24 ч. 23.06.2020 г.

Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Марката носи името „Брей!“ и стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път. По този начин общият брой на родните производители, които произвеждат собствените марки на търговската верига за местния пазар, стават общо 30 - поредно доказателство за предимството, което компанията винаги дава на родната продукция.

„В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, споделя Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България
Снимка: Kaufland

„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

Марката „Брей!“ стартира с 15 месни продукта, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт Стара планина, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.

Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Клиентите ще намерят млечни продукти с изцяло български суровини, а киселите млека са съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.

Основната категория на “Брей!“ включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Категорията включва и изключително разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други.

В момента марката предлага и селски хляб от плодородна Добруджа, направен с българско брашно.

Снимка: Kaufland

С цел максимална прозрачност и информиран избор на клиента, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина.

Kaufland България разработва първата си национална собствена линия „Брей!“ в рамките на две години. Компанията стартира през 2018, като проучва пазара добре и заедно с екип от специалисти организира стотици дегустации на родни продукти с цел да бъде избран възможно най-качественият референт за продуктите от марката.

Основен фактор при финалния избор на производителите, които да създадат „Брей!“ рамо до рамо с компанията, е възможността да произвеждат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция се осъществи чрез прозрачен конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството. Kaufland изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, като за продукти като прясно месо и колбаси компанията изисква и допълнителен независим външен одит.

Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно.

Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи забележителен потребителски интерес. В рамките на изминалите 7 дни компанията отчита продажби на 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.

До края на годината Kaufland България планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена.

 

За Kaufland

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Тагове:

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече