Аслъ Акяваш: 25% от пациентите ни са българи

Интервю с директорa на отдел Международни услуги в Анадолу Медицински Център

Advertorial

btvnovinite.bg

Публикувано в  10:18 ч. 12.05.2015 г.

Какви са причините все повече българи да предпочитат лечение в частни турски клиники?

Различни са причините, които оказват влияние върху избора на пациента. Чрез нашата мрежа от специалисти в България, ние виждаме, че образованието в България е на доста високо ниво, но инфраструктурата е тази, която впечатлява пациентите. В този смисъл, предлагайки високо качество на услугите, осигурявайки широк спектър от услуги под един покрив, наличието на модерна апаратура за точна диагностика и лечение, използвайки съвременни и персонализирани методи и подходи, Турция изпъква като медицинска дестинация. Георгафското положение също е от съществено значение – Истанбул е на няколко часа път с кола. Конкретно ние в Анадолу Медицински Център се стремим да бъдем референтен център за комплексни заболявания, включително онкологични. Сътрудничеството ни с института Джон Хопкинс Медицин САЩ е друг основен фактор, който показва на нашите пациенти, че ние сме надеждна институция, която следва световните стандарти за качество.

 

Каква част от пациентите са българи?

Около 25 % от международните ни пациенти са българи. Голяма част от тях идват при нас със сериозен онкологичен проблем. Преди години ние бяхме за българите последна надежда – били са диагностицирани, проведено е лечение, което не е довело до добър резултат и идват при нас за помощ. Сега българите се обръщат към нас за медицинско мнение и експертиза веднага щом имат поставена диагноза.

 

Как се свързват с вас?

Анадолу Медицински Център разполага с два офиса в България, чрез които пациентите могат да се информират за бъдещо лечение. На всяко запитване се обръща специално внимание, като отговор се дава в изключително кратки срокове, по-бързо от клиниките в други страни, които предоставят подобни услуги. Координаторите са и хората, които оказват съдействие по въпросите, свързани с пътуването, настаняването, запазването на часове за процедури, осигуряването на безплатен преводач на български език и въобще всичко, което касае престоя на пациента в болницата. Разбира се, всеки пациент може да се свърже директно и с Международния отдел на Центъра, който също е на разположение по всякакви въпроси на оперативно ниво.

 

Как се заплаща лечението?

Всички наши международни пациенти получават безплатно второ мнение преди да пристигнат в болницата. Те получават и предварителен документ, с който ги информираме за препоръките за лечение, разходи за изследвания, медикаменти, интервенции и процедури, включително и разходи за хоспитализация. По този начин пациентите имат възможност да се подготвят финансово и да предприемат последващи стъпки. В почти всички случаи действителните разходи за лечение отговарят на предварителната ни оценка. А ако разходите за лечение са по-малко от платената сума, остатъкът се връща на пациента или организацията, платила за лечението му (напр. Фонда за лечение, застрахователна компания и др.). Пациентите също така имат възможност да следят парите по сметката си и да ги използват при бъдещи посещения. Прозрачността при финансовите транзакции е изключително важна за нас.

 

Българските пациенти непрекъснато говорят за доброто отношение на екипа Ви към пациентите. Каква е тайната?

Към настоящият момент в Международния отдел работи екип от 80 човека - регионални специалисти, финансови специалисти, преводачи, шофьори, включително медицински екип, посветен на грижите за чуждестранните ни пациенти. Това е структура, която еволюира на база нуждите на всеки чуждестранен пациент. Медицинският екип на международния отдел се състои от петима лекари и една старша сестра, които координират процедурите по време на лечението на чуждестранните пациенти. Този екип, също така, проследява състоянието на пациентите, дори след като те се завърнат в родните си страни и са на тяхно разположение 7 дни в седмицата по всякакви въпроси.

Разбираме колко трудно е за пациента да предприеме лечение в чужбина, затова нашите висококвалифицирани специалисти са подготвени за неговите нужди и всички възможни искания по време на престоя му при нас. Ние се стремим да осигурим възможно най-добрите грижи не само медицинско ниво, но и ниво ежедневие.

В Анадолу Медицински Център отдаваме особено значение на персонала и вярваме в силата на екипната работа. Вярваме, че обучението на персонала е от ключово значение, а благоприятната среда спомага за обмена на идеи, знания и мнения.

Ние ценим всеки пациент. Освен изключителната подкрепа и оперативните услуги, които предоставяме безплатно на нашите пациенти, в Анадолу Медицински Център се стремим да предлагаме най-модерната и основана на доказателства медицинска помощ. Надявам се да продължим да помагаме и подкрепяме българските пациенти в моментите на нужда.

 

***

Аслъ Акяваш работи в Анадолу Медицински Център от 2005 г. В периода 2005-2007 г. работи като Надзорен орган на отдел Международни услуги, в периода 2007-2010 г. като Мениджър на отдел Международни услуги, а от април 2010 г. е Директор на отдел Международни услуги.

 

За повече информация посетете www.anadolumedicalcenter.bg

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече