Огледало с виртуална реалност предлагат в магазините за козметика в Южна Корея

Това е начин да не се пипат тестерите на продуктите

Публикувано в  17:30 ч. 03.07.2020 г.

В Южна Корея въведоха огледало за виртуална реалност в магазините за козметика.

Огледалото прави снимка на лицето на клиента, анализира го и му препоръчва подходящите за него продукти. 

Снимка: btvnovinite.bg

Клиентът вижда в огледалото изображение на лицето си, след прилагане на предложения продукт. 

Изобретението позволява изпробването на козметични продукти, без да се налага клиентът да ги докосва. 

Снимка: btvnovinite.bg

За да бъде сведен контактът до минимум, избраната козметика може да се купи дори и онлайн. 

Така не се налага директен контакт с персонала на магазина.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече