Как да си намерим работа в голяма международна компания?

Ако човек иска да се развива, трябва да учи непрекъснато, казва Галина Петрова от Кока-Кола ХБК

Bulgaria Wants You

Публикувано в  10:32 ч. 22.06.2022 г.

COVID кризата отрезви пазара на труда, ускори дигитализацията и показа нуждата от инвестиции в таланти. Това каза Галина Петрова, мениджър „Управление на работодателска марка“ в „Кока-Кола ХБК България“. И ако някои фактори като дигитализацията на работните процеси, инвестициите в талантите, работата от разстояние и гъвкавите форми на труд бяха само препоръки, то сега тези инструменти се превърнаха в част от нашия свят.  

Ако имате интерес да работите в „Кока-Кока ХБК“, може да се абонирате в сайта на компанията и да получавате съобщения, свързани със свободните позиции. Всички те се обявяват на кариерната страница на организацията, част от тях и в LinkedIn.

Галина Петрова споделя, че Кока-Кола ХБК за поредна година е сред топ работодателите в България. Културата на компанията, разнообразните възможности за кариерно развитие, за непрекъснато обучение, динамичната и гъвкава работна среда я правят предпочитан работодател. 

Интервюто за работа в Кока-Кола ХБК преминава през няколко етапа. Подборът е съвкупност от оценяване на така наречените „меки“ умения, както и на техническите такива, спрямо позицията, за която кандидатства съответният човек. 

Ако искаме да се развиваме, трябва да се учим, категорична е Петрова. Приоритет в обучението може да е развитието на гъвкави умения като например комуникация, презентационни умения и други. Все по-важен е човекът и неговите лични качества.  Компанията има специална дигитална платформа за обучение и развитие, в която всеки служител може да оформи по подходящ начин своята индивидуална пътека за надграждане на знанията спрямо позицията, която заема или към която се стреми, казва още Галина Петрова.

*Галина Петрова стартира пътя си в „Кока-Кола ХБК“ преди 5 години. Преминава през различни позиции в отдел „Хора и култура“ като HR администратор, Talent Acquisition Partner, а сега заема позицията бизнес партньор и мениджър „Управление на работодателска марка“. Тя работи с лидерите на различните екипи, за да гарантира тяхната висока ефективност, ангажираност и постоянно усъвършенстване.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече