Telenor от 1 март е Yettel: Важните въпроси

Ребрандингът е доказателство за дългосрочния интерес на PPF Group в региона

На специален сайт от телекома разясняват допълнителни подробности за новия бранд
Снимка: Yettel

btvnovinite.bg

Публикувано в  09:00 ч. 01.02.2022 г.

„Интересни нови неща“ за потребителите и дългосрочен ангажимент към телеком инвестициите в региона – това стои зад ребрандинга на Telenor, който от 1 март в България, Сърбия и Унгария ще носи новото име Yettel.

Какво е посланието на новия бранд, какво ни казва той за плановете на PPF Group и ще се наложи ли да пренастойваме своите устройства – не липсват въпроси след голямата новина. 

Потърсихме отговори от екипа на компанията, можете да ги прочетете по-долу:

- Какво означава Yettel? А какво значи за българския потребител?

Yettel е ново име, нова дума – като например Google или Sony. Тя нарочно не означава нищо конкретно, като частта „tel” е фина препратка към нашите корени – телекомуникациите.

- Как избрахте цветовете?

Искаме нашият бранд да бъде смел, ярък, уверен и модерен. И искахме цветовете ни да изразяват това.

- Колко клиенти засяга промяната на бранда в региона?

Трите компании обслужват близо 10 милиона клиенти в Сърбия, България и Унгария.

- Какво означава това за клиентите? Те трябва ли да направят нещо до 1 март?

Не, категорично не. За тях всичко това ще се извърши напълно неусетно.

- Какви са плановете на PPF за този регион?

Инвестициите на PPF Group в телекомуникационния сектор са дългосрочни и стратегически и този регион е техният дом, където Групата иска да остане и да развива бизнеса си.

- Кое ви убеди, че именно това е брандът, под който Telenor трябва да продължи на източноевропейския пазар?

Това е нов, свеж бранд, създаден специално за трите пазара - България, Сърбия и Унгария, който е изграден на основата на задълбочени пазарни проучвания. Той отчита най-новите тенденции, за да е по-близко до клиентите и да бъде успешен в дългосрочен план.

- Предишният ребрандинг съвпадна с масовия старт на мрежите от четвърто поколение. Какви технологични новости ще дойдат с новото име?

Има много интересни нови неща, които подготвяме и които постепенно ще разкриваме. Официалното разкриване на бранда ще стане на 1 март, когато ще споделим повече.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече