Търговците се опитват да спасят „Черния петък“ от пандемията

Кампаниите продължават по-дълго или се провеждат онлайн като мярка срещу COVID-19

Ирена Рашева Ирена Рашева

Публикувано в  20:19 ч. 19.11.2020 г.

В разгара на пандемията търговските центрове се опитват да спасят голямото пазаруване на т.нар „Черен петък“. Заради COVID кризата то започна по-рано.

На някои места „Черен петък“ няма да има в класическия му вид, а започват цели седмици на промоции. Някои магазини са обявили дори месец на отстъпките. Въпреки това търговците отчитат огромен спад в продажбите.

Заради очакванията за засилен човекопоток са затегнати и предпазните мерки.

Хората, които искат по-евтина стока, но ги е страх от вируса, пазаруват онлайн. Собствениците на електронни магазини тази година очакват поне 25 процента повече приходи в дните на по-ниски цени.

Проучванията сочат, че тази година българите, които са решили да пазаруват онлайн са три пъти повече в сравнение с тези, които ще търсят намаленията в магазините.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече