„Силата на думите. Думите на силата“: PR Приз 2022 събира най-добрите кампании у нас

Експертите ще премерят сили в 14 категории

btvnovinite.bg

Публикувано в  11:57 ч. 05.04.2022 г.

Конкурсът PR Приз 2022 ще отличи най-добрите комуникационни кампании в България за 22-ри път.  Създаден през 2001 г. от най-старата организация на PR специалистите у нас, БДВО, конкурсът е един от най-разпознаваемите формати сред комуникационни експерти и единственият, за който се изисква защита на кампанията пред панел от доказани професионалисти. Тази година PR Приз ще се проведе под надслов “Силата на думите. Думите на силата” и от Българското дружество за връзки с обществеността споделят, че се очаква рекорден брой заявления за участие. Желаещите да се включат в конкурса могат да го направят до 9 май 2022 г.

PR експертите ще мерят сили с кампании в категориите “Корпоративна комуникационна кампания”, „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Комуникационна кампания за работодателска марка“, а от тази година ще бъде добавена и категорията “Имиджмейкинг”.

По традиция журито на PR Приз е съставено от опитни комуникационни експерти с различни профили и задълбочени познания в редица сектори. Традиционните открити представяния, на които кандидатите за призовете ще защитават публично проектите си, ще се проведат в периода 13-15 май. Всеки участник ще бъдат уведомен по имейл за часа и деня на презентиране, не по-късно от 10 май 2022 г. Церемонията по награждаването ще се проведе на 19 май 2022 г. като кулминация в рамките на традиционния PR Фестивал, организиран от БДВО.

“Светът претърпя промяна през последните две години, променихме се и самите ние, а PR професията е сигурен лакмус за еволюцията в обществените нагласи. С напредването на технологиите и комуникациите забелязваме съществени промени при изграждането на имидж - било то за компания или отделна личност. Това е и една от причините да върнем категорията “Имиджмейкинг” в конкурса. Радваме се, че и тази година ще наградим най-добрите PR кампании в България и като организатори апелираме към наши колеги да представят проектите си. В България има добри комуникационни специалисти и качествени кампании, редно е те да бъдат оценени подобаващо,” каза Анита Бедин, председател на УС на БДВО.

Заявки за участие могат да бъдат подавани в периода 31 март до 9 май 2022 г. Първият етап от журирането ще бъде проведен в периода 9-12 май, а от 13 до 15 май кампаниите ще бъдат представени пред журито на конкурса. Победителите ще бъдат обявени на 19 май 2022 г.

Повече информация за категориите и условията за участие в PR Приз ще намерите на страницата на БДВО. Последвайте БДВО във Facebook и LinkedIn, за да следите новини около конкурса.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече