Прайм-тайм продукциите и новините на bTV приковаха зрителите пред малкия екран през септември

През септември каналите на медийната група продължават да привличат все повече зрители

Снимка: bTV

btvnovinite.bg

Публикувано в  15:03 ч. 04.10.2016 г.

Есенният сезон на bTV стартира изключително успешно, събирайки любимите телевизионни водещи, репортери, лица и истории, за да представи на зрителите ново съдържание, възраждане на традиции, нови герои, ценности и емоции.

Програмата на медиата за пореден път се оказа предпочитаният избор за телевизионната аудитория. В челото на класацията топ 50 за месец септември е излъченият на 19 септември документален филм от гостуването на Слави Трифонов и „Ку ку бенд” в Уембли Арена, Лондон. В челото на класацията е и най-българското риалити – „Фермата”.

Сред най-гледаните предавания са и тези, които бяха част от специалната програма на bTV в празничните дни на месец септември. Сред тях са концертът „Звезди пеят за България”, „Бургас и морето” и други. В топ 50 влизат още и дебютните предавания „Карбовски: Втори план” и обновеното „Комиците и приятели”. Най-гледаните филмови заглавия също са част от програмата на bTV. Сред тях са „Оркестър без име”, „Смъртоносно оръжие” 3 и 4 , „Мъж за милиони”, „Титаник” и други. В класацията топ 50 за септември влизат и всички развлекателни предавания от новия сезон на bTV като „Папараци”, „Мама готви по-добре”, „Шоуто на Слави” и други.

Снимка: bTV

bTV Новините в 19:00 часа и предаването „Тази сутрин” продължават да са основния източник на информация на зрителите. Разликата в гледаемостта на bTV Новините в 19:00 и на „Тази сутрин” спрямо прекия конкурент е близо 2 пъти повече (TG All4+). Най-голямата процентна разлика между сутрешния блок на bTV и този на Нова е 152% или 2,5 пъти при целевата група 18-34. Сред актуалните предавания „Лице в лице” привлича най-голям брой зрители от цялата ТВ аудитория, а най-гледаното публицистично предаване през уикенда е „120 минути”.

Снимка: bTV

В класацията топ 50 за месец септември попадат и двете срещи от груповата фаза в УЕФА Шампионска лига на Лудогорец, излъчени по bTV Action. Успехът на тематичния канал от портфолиото на bTV Media Group се дължи както на спортното съдържание, така и на излъчването на най-добрите световни екшън филми и сериали („Луцифер”, „Стрелата”, „Опасна мишена”, „Наемникът”, „Езерото на акулите” и други). bTV Action, заедно с останалите тематични канали в групата, увеличават преднината си с над 2 пъти в сравнение с тематичните канали на Нова сред младите зрители 18-34г. аналогична е ситуацията и при зрителите на възраст 18-49г. Най-голям ръст във всички целеви групи има bTV Comedy. Каналът е увеличил двойно аудиторния си дял сред своите зрители в сравнение с месец септември 2015г.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече