Очаквания за ръст на туристите след реклама на България в 6 държави

През 2014 г. страната е популяризирана на шест целеви пазара - Германия, Румъния, Русия, Украйна, Полша и Швеция, с пари от ЕС

Архив.
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

btvnovinite.bg

Публикувано в  10:57 ч. 26.02.2015 г.

Ръст на туристите от така наречените „целеви пазари” - това се очаква да отчете Министерството на туризма след приключването на програмата за рекламиране на България с европейски средства.

През 2014 г. с пари от Европейския фонд за регионално развитие страната е била популяризирана като туристическа дестинация на шест целеви пазара - Германия, Румъния, Русия, Украйна, Полша и Швеция.

Проектът включва разнообразни медийни дейности за повишаване информираността на чуждестранните туристи за България като целогодишна дестинация и за формиране на позитивен имидж на страната ни.

Междувременно от туристическия бранш отчитат по-малко руски туристи през изминалата година, но увеличаване на гостите от съседни страни.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече