Нарушения в администрацията: Тайни клиенти провериха качеството на обслужването

Вицепремиерът Дончев даде един месец срок за отстраняването им

Снимка: bTV

btvnovinite.bg

Публикувано в  13:16 ч. 19.06.2019 г.

Тайни клиенти провериха качеството на обслужването в общинските администрации след приетите законови промени, целящи да облекчат гражданите и бизнеса.

Това се случва след постъпили сигнали за проблеми в дейността им, съобщават от Министерски съвет.

Резултатът от проверката показва, че на много места все още не са изпълнени законови задължения на администрацията, не са променени процедурите и образците на документите и не са приложени приетите облекчения.

“Вчера изпратих писма до проверените администрации, в които им давам срок до един месец за да отстранят всички констатирани проблеми и да ми докладват какво е свършено. Предстоят нови проверки“, заяви заместник министър- председателят Томислав Дончев.

Одитирани са общо 13 централни и местни администрации и 15 конкретни услуги, по които са предвидени мерки за намаляване на регулаторната тежест.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече