Награда за bTV: Отличие за най-силна българска потребителска марка

За седми път глобалната организация Superbrands връчи наградите си на водещи потребителски и бизнес марки у нас

btvnovinite.bg

Публикувано в  23:18 ч. 27.11.2019 г.

bTV с отличие за най-силна българска потребителска марка. За седми път глобалната организация Superbrands връчи наградите си на водещи потребителски и бизнес марки у нас.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от критерии, според които марката трябва да демонстрира качество, надеждност и отличителност.

bTV остава най-силната българска потребителска марка, а лидер в категорията е световната интернет търсачка Google.

"За нас това е изключително важно признание за въздействието на социално отговорните ни инициативи, както и за ежедневните ни усилия да предлагаме съдържание, което е най-близко до приоритетите и ценностите на хората в България. Тази награда е знак за важната роля на телевизията в обществения живот и ни задължава да бъдем все по-добри и да останем все така отговорни към зрителите", каза Теодора Цветкова, директор "Маркетинг и ПР" на bTV Media Group.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече