"Маркет линкс": bTV е с най-високо доверие и най-предпочитан ТВ източник по темата COVID-19

Интересът към новините и публицистиката по време на извънредното положение растe

btvnovinite.bg

Публикувано в  18:42 ч. 31.03.2020 г.

Българските зрители оценяват високо пренасочването на фокуса на bTV Media Group върху новини и актуални предавания по време на COVID-19 епидемията, показват резултатите от скорошно независимо проучване и пийпълметричните и онлайн данни за март 2020.

След обявяване на извънредното положение bTV въведе програмни промени, изцяло съобразени с настоящите приоритети на компанията: да предпази здравето на екипа си и да гарантира, че ще може да информира българите по всяко време чрез редовни и извънредни емисии, публицистични предавания и други специални студия на живо, посветени на епидемията.

Според национално представително количествено *проучване на „Маркет линкс“, проведено в периода 27-30 март, телевизията е основен източник на информация за 73% от респондентите за всички теми, свързани с COVID-19, от обявяването на извънредното положение.

bTV е телевизията с най-високо доверие по отношение на новините и актуалните предавания според 58,4% от респондентите и отразява новините, свързани с коронавируса, по най-добрия и професионален начин според 39,4%. Медията е посочена и като най-надеждния ТВ източник по темата от 40,2% от участниците в проучването. Близо 41% получават най-пълната картина за епидемичната ситуация от bTV, а 39,3% я определят и като източника на най-полезна информация за гражданите сред всички телевизии. bTV има най-интересните гости в актуалните си предавания (42,6%), както и най-добрите водещи (42,8%) и репортери (42,3%).

Интересът към централната емисия на bTV Новините след 13 март, когато Народното събрание гласува обявяването на извънредно положение в България, се покачва до средно близо 41% от всички зрители пред екрана. (ГАРБ, 13-30 март, 4+).

По отношение на актуалните предавания „Лице в лице“ е изборът на зрителите следобед с 36,7% дял. Традиционно силен зрителски интерес регистрира и предаването „120 минути“ - 31% среден дял. По време на пандемията лидерите в сутрешния часови пояс „Тази сутрин“ и „Тази събота и неделя“ затвърждават позицията си със съответно близо 39% и 30% среден дял.

Силно увеличеният интерес към новинарското съдържание, посветено на пандемията от COVID-19, е видим и в онлайн среда. От 1 до 24 март сайтът btvnovinite.bg отчита 4.87 милиона потребители, над три пъти повече спрямо същия период миналата година.

*Национално представително количествено проучване тип Омнибус сред пълнолетното население на страната (18+), 1,003 пълни интервюта.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече