bTV отново е най-силната марка за телевизия и радио у нас

За осми път престижната международна организация Superbrands отличи водещите брандове в бизнеса и сред потребителите

btvnovinite.bg

Публикувано в  13:38 ч. 16.12.2021 г.

bTV отново се нарежда сред най-силните български потребителски марки и е номер едно в категорията „Телевизия и радио“. Световната интернет търсачка Google за пореден път не отстъпва лидерската позиция, а „Девин“ е начело сред българските брандове.

Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.

Проучването се провежда за осми път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2021/2022, в която участието е само по покана на организацията.

 

За целите на изследването номинираните марки бяха позиционирани в 27 категории.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, които участват в програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands:

Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.

Superbrand трябва да демонстрира:

Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на

продуктите или услугите?

Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от

конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?

За четвърти пореден път Superbrands присъжда и почетна награда за принос в промоцията на бранда България по света. Тази година наградата е за българския ансамбъл по художествена гимнастика, който за първи път спечели златото на Олимпийските игри в Токио.

Тагове:

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече