bTV остава най-силната българска марка

Това показват резултатите на „Супербрандс”

btvnovinite.bg

Публикувано в  20:12 ч. 08.04.2019 г.

За поредна година bTV беше определена като най-силната българска марка.

Това показват резултатите от седмото независимо проучване на потребителския сегмент у нас по инициатива на световната организация „Супербрандс”.

Най-силната потребителска марка е световната интернет търсачка „Гугъл”.  Още за проучването на „Супербрандс-България” ще откриете на btv.bg.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече